Terug

Klantenservice

Reviews

Bent u niet tevreden en heeft u een klacht? Meld dit dan a.u.b aan ons, we zorgen dan dat het wordt opgelost! We raden u aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te maken.

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 “We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”

Veelgestelde vragen


1. Levering

1.1 Wanneer wordt mijn pakket geleverd ?

Uw bestelling wordt altijd z.s.m verpakt en verzonden, wij brengen u dan per mail op de hoogte.
In de track en trace Email ziet u een link naar een webpagina waar we langdurige vertragingen vermelden.
 
De geschatte levertijden staan vermeld bij elke product en kan per product verschillend zijn.
We geven aan of iets leverbaar is (wij hebben geen tekst op voorraad op onze website om verwarring te voorkomen, wij hebben immers niet alles zelf hier op voorraad)
We zijn dan in veel gevallen afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
 
Na een bestelling wordt gekeken of het artikel hier voorradig is wat u meestal ook kunt zien in onze webshop. 
Indien het bestelde niet hier op voorraad is, dan wordt uw bestelling voor u besteld en kunt u in veel gevallen uw bestelling op de aangegeven levertijd ontvangen. Ook wij zijn dan afhankelijk van fabrikanten en vervoersbedrijven.
 
U ontvangt van ons nog een mail ter bevestiging en even later de track en trace code.
De status van uw order is tevens te volgen wanneer u inlogt in uw account.
Hopelijk u zo voldoende te hebben ingelicht.
 
 
 

1.2 Ik zie geen informatie bij track en trace?

Het kan even duren voordat het pakket te volgen is, dit gebeurt vanaf het 1e scanmoment van het vervoersbedrijf.

Tijdens vakantieperiode of feestdagen kan het zijn dat het pakket wat vertraging oploopt, dan nog even geduld a.u.b.

1.3 Hoe verloopt een levering van GLS?

Heeft u een track en trace code gehad van GLS en benieuwd hoe de levering gaat of wat er gebeurt als u niet thuis bent? Zie:

https://gls-group.com/NL/nl/ontvangen/pakketbezorging/

1.4 Hoe verloopt een levering van Post NL

Heeft u een track en trace code gehad van Post NL en benieuwd hoe de levering gaat of wat er gebeurt als u niet thuis bent? Zie:

https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/

1.5 Hoe verloopt een levering via NL Logistics?

Heb je een track en trace code gehad van NL logistics?

NL logistics vervoerd voor ons voornamelijk lange en grote of zware pakketten.

Indien een zending als gevolg van niet-thuis zijn van geadresseerde niet bezorgd kan worden, heeft NL logistics & services te allen tijde het recht om de zending bij de directe buren te bezorgen. Voor de levering dient hierbij de betreffende locatie en ontvanger wel te worden geregistreerd.

De geadresseerde ontvangt – indien het e-mailadres kenbaar is gemaakt aan de vervoerder - per e-mail een kennisgeving van levering. Ook kan een zending op verzoek van afzender en/of geadresseerde achtergelaten worden op een daarvoor vooraf overeengekomen plek.

Er wordt een foto van de zending gemaakt als bewijs van de levering op de overeengekomen plek.

De betreffende locatie wordt hierbij geregistreerd. 

1.6 Ik heb een verkeerd product ontvangen

Goedendag, wat vervelend, sorry! Neem even o.v.v je ordernummer contact met ons op.

Meer info: https://www.bestfightshop.nl/service/shipping-returns/

 

1.7 Mijn bestelling is beschadig geleverd

Wat vervelend dat deze beschadigd is geleverd!

Het zou fijn zijn als u direct een melding doet bij de transporteur, u mag ook een pakket weigeren aan de deur indien mogelijk.

U kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we kijken naar een passende oplossing.

 

 

1.8 Wat als ik bij levering niet thuis ben?

Het is belangrijk dat u goed track en tracecode in de gaten houdt en thuis bent bij levering.

In onze shop kunt u in veel gevallen kiezen voor een afleverpunt mocht u niet thuis kunnen zijn.

Tevens kunt u vaak de afleverdag, het afleveradres, af afleverpunt nog wijzigen tot een bepaalde periode voor levering. Zie hiervoor de Email van de transporteur.

Bent u niet thuis dan zal het in veel gevallen naar een dichtsbijzijnde afleverpunt, u wordt op de hoogte gebracht via Email.

1.9 Mijn bestelling is bezorgd maar ik heb niets ontvangen?

Het kan voorkomen dat je pakket dan is bezorgd bij de buren. 

Ook kan het voorkomen dat je pakket is aangenomen door een huisgenoot. 

Is het pakket niet bij de buren afgeleverd?

Neem dan contact met ons op
Dan gaan wij navraag doen waar het pakket precies is gebleven. 

 

1.10 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten kunnen afhankelijk zijn van het orderbedrag, of het land, of de grote van het pakket.

De verzendkosten worden automatisch zichtbaar in de checkout, of kan men laten berekenen in de winkelwagen.

2. Welke maat heb ik nodig?

2.1 Gebruik van de maattabel

Bij veel producten kunt u onder de te kiezen maat, klikken op maattabel.

U gaat dan naar een maattabel wat bedoelt is voor dat product.

Voor een totaal overzicht van alle maattabellen zie: https://www.bestfightshop.nl/service/maattabel/

 

2.2 Valt een product groot of klein?

Indien een product groot of klein uitvalt geven wij, onder de te kiezen varianten een extra maatadvies.

Er kan dan dus het advies staan een maat groter of kleiner te nemen.

Dit doen we vaak op basis van de opmerkingen van eerdere klanten.

 

3. Bestellen / wijzigen

3.1 Kan ik mijn order nog aanpassen?

Wanneer je de bestelling voor verzending wilt wijzigen, adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. Dan kunnen we kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we helaas niets meer wijzigen.

3.2 Kan ik mijn order nog annuleren?

Als de order nog niet is verzonden dan is dat mogelijk, wij adviseren je contact op te nemen met de klantenservice. Dan kunnen we kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Wanneer de bestelling is verstuurd, kunnen we de order niet annuleren.

U zult dan later het product als retour moeten aanmelden.

Meer informatie:

https://www.bestfightshop.nl/service/shipping-returns/

3.3 Kan ik nog iets toevoegen aan mijn order?

U bent iets vergeten te bestellen? En u wilt uiteraard niet nogmaals verzendkosten betalen.

- Plaats dan uw bestelling en gebruik kortingscode toevoegen.

- Vermeld als opmerking in de checkout dat u deze wilt toevoegen aan uw vorig order.

Wij regelen dan de rest!

3.4 Is er een extra korting voor sportscholen?

Indien u vaste klant van ons wil worden als sportschool dan kunt u een account aanmaken en hierna contact met ons opnemen.

 

 

4. Bestelling buitenland

4.1 Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, in veel gevallen kunnen we in diverse landen leveren

Verzendkosten worden automatisch berekend in onze shop.

4.2 Kan ik zonder BTW bestellen?

Indien je bijvoorbeeld een bestelling plaatst vanuit Belgie, dan is het mogelijk om zonder BTW een bestelling te plaatsen. Hiervoor heb je namelijk een buitenlands BTW nummer nodig. 

Je dient hiervoor een geldig buitenlands BTW nummer in te voeren tijdens het afrekenen. Het BTW nummer wordt automatisch gecontroleerd en goedgekeurd, en de BTW wordt dan verlegd.

5. Is er een bezoekadres?

5.1 Kan ik een winkel bezoeken?

Best Fightshop heeft geen winkel, wij zijn uitsluitend een online winkel. Er is geen bezoekadres.

5.2 Kan ik een product afhalen?

Indien u een bestelling online heeft gedaan, kunt u in overleg met ons een afspraak maken om het product af te halen.

6. Betaling

6.1 Kan ik ook achteraf op factuur betalen?

In de checkout zit een optie achteraf betalen, die kunt u gebruiken.

Wilt u als bedrijf op factuur bestellen, neem dan eerst contact met ons op, dan bekijken we samen de mogelijkheden.

6.2 Mijn betaling is niet gelukt

Is uw betaling niet gelukt?

1. U kunt of gewoon de bestelling opnieuw plaatsen (wij annuleren dan vanzelf de onbetaalde order)

2. Of u wacht op het betaalverzoek welke automatisch wordt verzonden.

3. U logt in in uw account en rond de betaling alsnog af.

4. U maakt het bedrag zelf over, ons rekening nummer staat onder op de orderbevestiging. Ligt ons dan wel even in per Email anders kan het vertraging opleveren.

6.3 Achteraf betalen is niet gelukt?

Wanneer men kiest voor achteraf betalen in onze shop, zal de betaalprovider snel beoordelen of zij een achteraf betalen bestelling goed keuren. Wanneer dit lukt ziet u dat op uw scherm en u krijgt een betaalbevestiging.

Alleen een orderbevestiging is dus niet een bewijs dat achteraf betalen is goedgekeurd. Mocht het niet goedgekeurd worden dan kunnen wij op verzoek een nieuw betaalverzoek aanmaken zodat u een andere betaalwijze kan kiezen.

Wij kunnen zelf geen producten verzenden als achteraf betalen niet is goedgekeurd door onze betaalprovider.

7. Ruilen of retour?

7.1 Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Via onze retourpagina leest u alle instructie hoe u retour kunt sturen

Meer informatie: https://www.bestfightshop.nl/service/shipping-returns/

7.2 Hoe kan ik mijn bestelling ruilen?

Via onze retourpagina leest u alle instructies hoe u kunt ruilen.

Gebruik de vermelde kortingscode zodat het nieuwe artikel weer gratis verzonden wordt.

Meer informatie: https://www.bestfightshop.nl/service/shipping-returns/

Neem contact op

* Verplicht veld

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Best Fightshop / 9 - 1151 Reviews @ Kiyoh - Webwinkelkeurmerk